РЕЗЮМЕ
ДОСВІД
- Розробка технічних рішень для VR/AR технологій
- Задання вектору розвитку компанії
- Участь в виконавчому менеджменті компанії.
- Розробка та реалізація операційних стратегій у відповідності до загальних бізнес-цілей компанії.
- Координація щоденних операцій компанії.
- Контроль виконання виробничих планів і завдань.
- Визначення та моніторинг ключових показників ефективності (KPI).
- Постійний пошук шляхів для оптимізації процесів і підвищення продуктивності.
- Співпраця з маркетингом, продажами, фінансами та іншими відділами для забезпечення безперебійної роботи компанії.
- Узгодження операційної діяльності з іншими функціями компанії для досягнення загальних цілей.
- Контроль за дотриманням внутрішніх політик та зовнішніх нормативних вимог.
- Розробка власних продуктів малого та середнього розмірів
- Розробка проектів під замовлення
- Консультації що до gamedev напрямку
- Хоббі діставати проекти із шухлядки минулого життя та випускати їх у світ
- Підтримка поточних процесів розробки та делівері на проекті з 300 осіб
- Моніторинг та контроль виконання поставлених цілей для девелопменту частини продукту з 70 осіб у командах розробки
- Займався розвитком тимлідів команд у ролі наставника та ментора
- Запустив процес реструктуризації відділу аналітики на продукті
- Запустив впровадження процесу оцінки інкрементів по Agile методології
- Створив інструмент для візуального контролю продуктових фіч та наповнення інкрементів, з відображенням точності виконаної оцінки та готовності до релізу
- Досягнув бізнес мети: грос маржинальність на рівні 50% (на 2020 рік, при -20% у 2017 році)
- Досягнув бізнес мети: середня маржинальність проектів 50% (мета 56%)
- Була розроблена політика проектного управлінського обліку – за всіма аспектами починаючи від продажів закінчуючи фін показниками проектів
- Розробка стратегій розвитку та функціонування всієї компанії (у структурі Head Office)
- Функціональних підлеглих 60 осіб. (Розробники/Девопси/Системні адміністратори/Тестувальники/Серверні розробники)
- Створено процес управління ресурсами проекту для досягнення бізнес-цілей компанії
- Побудовано процес делівері з нуля: для розгортання різних типів внутрішніх проектів компанії
- Впровадив контроль маржинальності проектів, управління витратами проекту
- Створення структури для обліку оцінок проектів та зменшення ризиків втрати інформації
- Створив систему для накопичення експертизи оцінок проектів для швидких відповідей на запити клієнтів
- Досягнув бізнес мети – зменшив ризикові витрати з 36% до 16% (планові 20%)
- Прийняття рішень та імплементація їх для компанії 120+ осіб
- Підбір outstaff персоналу
- Підбір персоналу для управлінських завдань
- Проведено більше 200+ співбесід різного рівня від технічних до менеджерських позицій
- Заклав фундамент для розвитку рекрутинг відділу
- Участь у переговорах для підписання контрактів
- Побудував процес делівері: підготовка оцінок для проектів від фази пресейлу до закриття контракту
- Створив структуру Head Office – операційний юніт для управління компанією
- Формування та підбір проектних команд
- Створення оцінок для пресейлу з бюджетами та термінами проектів
- Здійснено оцінку та подальшу реалізацію проекту з результатами витрат людино-годин нижче планових 20% (11% різниця план/факту)
- Зробили окремий двигун для жанру CCG, з поточного проекту, який потім продавали як окрему бізнес-пропозицію
- Підбір персоналу для лід/техлід завдань
- Підбір розробників та проведення співбесід
- Особиста відповідальність за рішення, які приймає твоя команда
- Створення ітераційного плану розробки з великою кількістю невідомих
- Робота з ризиками компанії та замовника для успішного виконання проекту
- Досвід у роботі з бюджетами проектів
- Навчився мотивувати команду працювати продуктивно за умов постійних змін з боку клієнта.
- Досвід роботи з SCRUM та Agile
- Проект спроектований так, що в майбутньому портований під Nintendo Switch і XBox менше ніж за тиждень на кожну платформу
- Створення оцінок для розробки проекту на технології Unity
- Напрацювання з проектів потрібно використовувати в бізнес-цілях – якщо вони не суперечать контрактним умовам
- Розуміння яких результатів може досягти команда, націлена на результат, а не виконавці, які роблять таски заради тасок.
- Прискорив виробництво прототипів до двох штук на місяць, без втрати первісної якості (раніше 1 прототип на 2-3 місяці)
- Навчився працювати з мінним полем, коли члени команди відстоюють свої старі рішення і не визнають помилок, замість зробити висновки і використовувати помилку як точку для зростання
- Перший ігровий проект, який був розроблений від прототипу до релізної версії
- Отримано досвід роботи в команді
- Перший успішний реліз на Play Market та Apple Store
- Правка багів на проектах для asp.net
- Внесення змін в існуючі проекти на C# під WinForms
ОСВІТА
Фінанси для нефінансових менеджерів
жовтень 2019 р.
Курс професора Київської школи економіки Михайла Колісника
Школа HRM – Анни Власової
грудень 2018 р.
People Management – Менеджмент: навички управління
Криворізький національний університет
2014 р. – 2015 р.
Програмна інженерія автоматизованих систем
Криворізький національний університет
2010 р. – 2014 р.
Програмна інженерія автоматизованих систем
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
2000 р. – 2010 р.
Атестат про повну загальну освіту №38035328
Комунальний заклад “Міжшкільне навчально-виробниче обʼєднання”
2009 р. – 2010 р.
Оператор компʼютерного набору
Свідотство другої категорії №388531
The New York Times
2006 р.
Вибір TIME “Person of the Year”
МОВИ
Українська 🇺🇦
Рідна мова
вільно володію
Англійська 🇺🇸
B1
достатній для роботи
російська
🤐
випадково володію вільно